این می تواند زمان بهینه ساز مهم برای کسانی که اضافی پنج در رختخواب دقیقه می خواهم.کلگیت برنامه ریزی برای یک مسواک با نشان داده است ساخته شده در پچ کافئین برای ارائه قهوه در صبح به عنوان به شما برس.درخواست حق ثبت اختراع نشان می دهد این شرکت است و حتی با توجه به تکه های عطر و طعم و حتی دارو با استفاده از سیستم.

درخواست حق ثبت اختراع از شرکت کلگیت پالمولیو تکنولوژی که اجازه می دهد مواد شیمیایی را به سر مسواک استاندارد تعبیه شده و به آرامی در طول استفاده از آزاد را نشان داد.
این شرکت برنامه ای برای همه چیز، از نعناع و سیب تکه های طعم دار به پچ کافئین از خواب بیدار خسته در صبح نشان داد.

هر پچ را در اطراف سه ماه گذشته، برنامه را نشان می دهد.
این شرکت همچنین می تواند ارائه گسترش یابد که داروهایی مانند آسپیرین، و برنامه حتی نشان می دهد 'مسواک رژیم غذایی رو با یک پچ که یک مهار کننده های اشتها ترشح می کند.

در درخواست حق ثبت اختراع، مسواک می تواند با پاک کننده زبان متفاوت به شکل مشخص، نشان می دهد طراحی - شکل سیب به معنی طعم سیب، برف ریزه به معنی احساس خنک کننده در حالی که یک نعناع منتشر برگ نعناع.
ثبت اختراع توصیف تصاویر به عنوان: "مراقبت از دهان پیاده سازی متشکل از یک دسته و سر، مواد حسی ترخیص یا نشر که در طول استفاده از فراخوانی یک پاسخ حسی در حفره دهان.
این همچنین در مورد یک "عنصر الاستومری شامل یک شکل است که نماینده بصری از پاسخ های حسی، و صحبت، مواد حسی ترخیص یا نشر شامل یکی از مواد طعم دهنده، حسی، و یا یک دارو.

همچنین این چشم انداز وحشتناک از نسخه فلفل فلفل را افزایش می دهد.
"به عنوان مثال، یک ماده شیمیایی موسوم به کپسایسین، به طور طبیعی در فلفل شیلی یافت می شود، می تواند مورد استفاده برای ارائه صدا، یک ماساژ گرم و یا گرم و یا گرم و یا گرم، تسکین دهنده احساس به یک کاربر، آن را می گوید.
"کپسایسین نیز شناخته شده است به تسکین درد و بیحس کننده احساس هنگام اعمال موضعی. '

 

آموزش کارت شارژ همراه اول

 

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : جمعه 18 بهمن 1392برچسب:, | 23:6 | نویسنده : مهدی |
مترجم سایت